Saturday, February 11, 2012

High Line。St Marks


2012-02-10 (Friday)
今日又同鐵腳們出動
我地本來計劃今日既行程係去Chelsea Market 同Highline
點知最後無去到Chelsea Market -__-



先由soho 出發! 上次經過呢間once upon a tart
今日入去試下... 唉.... 俾個咁靚既名呃左啦
咖啡唔得; tart 唔得 仲要唔平..... 唉....


跟住我地慢慢行去high line
經過我非常鍾意非常想晌果度住既bleecker st
不過晌果度住好快破產
樓下就係marc jacobs 仲有其他名牌哈哈




到喇到喇!!


唔好見我地著咁少以為果日唔凍
我地全部人都低估左當日既天氣




而我個鏡頭今日亦宣告差唔多死亡
晌室外完全影唔到相呀陰公!!
















呢度近海邊 所以超級大風
超......級.......凍.........
 


如果可以住呢度.. 無憾了:)


此時大家對手都無咩知覺了


phibbie 返fellowship, 我地三個就去st marks 食日本野!!
今晚去食udon west
果晚post 相上fb 打左"undo west"
自此之後我就不停俾人串喇......




佢地個牛肉飯好食呀! 我個tempura 就差d


subway 不嬲都有唔少人晌站入面賣藝
但呢個小朋友就係好明顯俾佢爸爸迫出黎既
因為佢彈琴無感覺 亂黎 仲帶憤怒
一唔彈時就拎個ipod touch 出黎玩
好慘......


回家路上簡直係一個好痛苦既歷程
因為我個肚又好痛好痛好痛喇
同埋又有少少想暈
一路搭車時都咬緊牙關同自己講就返到屋企
好彩最後都MAKE IT SAFE HOME
無暈低晌街... 不過真係辛苦到想死!!

今晚大佬黎訓
因為聽日開PARTY 呀:)

No comments:

Post a Comment